Často kladené dotazy (FAQ)

  1. Jak získát přístup do aplikace DPP MC?

Před přihlášením do DPP MC musíte kontaktovat oprávněné osoby (informujte se na výpravnách nebo u referenta) a sdělit jim svou platnou emailovou adresu a platné telefonní číslo.

  1. Jsou DPP MC i pro zařízení Apple (iOS)?

Ano! Konkrétní DPP MC si můžete stáhnout a nainstalovat z App Store. Aplikace jsou ale neveřejné a nejdou vyhledat. Použijte odkazy z hlavní stránky.

  1. Jak novou aplikaci DPP MC nainstalovat?

Postupujte dle návodu.

  1. Nové DPP MC nejdou nainstalovat / zobrazuje se mi chyba!

V případě, že narazíte na chybu, kontaktujte osobu která Vás zadávala do DPP MC (kde jste hlásili email a telefoní číslo). Pro rychlejší identifikaci a řešení chyby je potřeba co nejvíce informací. Pokud je to možné, uvádějte verzi operačního systému (naleznete v nastavení, informace o zařízení - například Android 7), model Vašeho zařízení (v nastavení "Název zařízení" a "Označení modelu") a vaše služební číslo. Ideální také je, pokud možno i chybu zaznamenat pomocí snímku obrazovky (screenshot). 

  1. Potvrzovací SMS mi nedorazila.

Vyčkejte několik minut. Pokud do 5 minut sms nepřijde, zkuste celý přihlašovací proces opakovat. Pozor! Potvrzovací SMS přijde na telefonní číslo, které jste nahlásili.

  1. Zapomněl jsem heslo.

Postupujte dle návodu.

  1. Mám zařízení s iOS a při pokusu o stažení se nic nestane nebo vidím nefunkční stránku.

Bohužel, alternativní prohlížeče na iOS nezobrazí App Sotre. Na zařízeních iOS je proto potřeba být v prohlížeči Safari.